hestoremuszakicikk.hu
JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Dobsonyi Henrik E.v. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.hestoremuszakicikk.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.hestoremuszakicikk.hu weboldalon keresztül történik.
A webáruház üzemeltetője:
Dobsonyi Henrik E.v.
Adószám: 90104194-2-23
Nyilvántartási szám: 59272898 (Bácsi - Kiskun Vármegyei Cégbíróság)
Székhely: 6230 Soltvadkert Szőlő utca 108
Telefonszáma: 06 20 415 0166
E-mail cím: info@hestoremuszakicikk.hu
Kapcsolattartó és cégtulajdonos: Dobsonyi Henrik
Tárhelyszolgáltató: Netprofil Kft
Cím: 6230 Soltvadkert Ifjúság útja 61.
E-mail iroda@netprofil.hu
Internet cím: www.netprofil.hu
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.hestoremuszakicikk.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: www.hestoremuszakicikk.hu webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A www.hestoremuszakicikk.hu webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza.
A www.hestoremuszakicikk.hu. webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A www.hestoremuszakicikk.hu webáruház szolgáltatásainak egy része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult. A megrendelés leadását követően annak teljesítéséig a megrendelés szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon, elektronikus levélben, és személyesen van lehetőség.
A Felek között az áru vételárának megfizetésével, számla és garanciajegy egyidejű átadásával magyar nyelven írásba foglalt szerződés jön létre, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Ügyfélszolgálat: Dobsonyi Henrik E.v., 6230 Soltvadkert Kossuth Lajos utca 32
Az ügyfélszolgálat címén személyes ügyfélfogadásra van lehetőség. Az Ügyfél emailben vagy telefonon is felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Telefonos ügyfélszolgálat hívható: H-P: 8:30 -17:30
Telefon: 36-20-415-0166
Internet cím: www.hestoremuszakicikk.hu
E-mail: info@hestoremuszakicikk.hu
REGISZTRÁCIÓ
A honlapon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (kötelező adatok: név, felhasználónév, valós e-mail cím, jelszó, biztonsági kód) követően egy részletesebb adatlap (fakultatív) kitöltése szükséges. A regisztrációs feltételek elfogadását, és a véglegesítésre szolgáló Regisztráció gomb megnyomását követően egy érvényesítésére szolgáló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, regisztrációját az elküldött link segítségével aktiválhatja 24 órán belül. (Amennyiben a regisztrációs email nem érkezik meg, kérjük, jelezze azt ügyfélszolgálatunk felé!) Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Profilom gombra kattintást követően a Felhasználói adatok szerkesztése menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
MEGRENDELÉS
A www.hestoremuszakicikk.hu. Webáruházában feltüntetett adatok tájékoztató jellegűek, a feltüntetett árak irányárak. A Szolgáltató a Webáruházon keresztül történő megrendelést nem tekinti szerződésnek, nem jár fizetési kötelezettséggel.
A Webáruházban a kiválasztott termék mellett feltüntetett irányár az általános forgalmi adót már tartalmazza, a házhozszállítás költségét azonban nem. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és telefonon megerősített termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben a megrendelést követő visszaigazoló emailben található irányár eltér a Vállalkozás által vállalható valós vételártól, úgy a Vállalkozás a Megrendelővel telefonon egyeztet a helyes vételárról. A www.hestoremuszakicikk.hu. telefonos megerősítés alkalmával együttesen elfogadott árat tekinti a végső, fizetendő vételárnak, melyet termékekkel átadott számlán feltüntet.
A Webáruházon keresztül történő vásárlás 3 lépésből áll:
Megrendelés leadása
A weboldalon közzétett tájékoztató jellegű információk alapján az Ügyfél a Webáruházon keresztül megrendelést ad le a Szolgáltató felé, melynek sikeres beérkezéséről egy automatikus visszaigazoló email értesíti a Feleket. Az ebben foglalt adatok és irányár pusztán az Ügyfél vásárlás iránti szándékát fejezi ki a Vállalkozás felé. A megrendelés a teljesítés megkezdéséig bármikor módosítható, lemondható. Az automatikus visszaigazoló email kizárólag a megrendelés beérkezését hivatott igazolni, nem minősül szerződésnek, nem jár fizetési és teljesítési kötelezettséggel.
Telefonos egyeztetés
A visszaigazoló emailt követően a Szolgáltató minden esetben az Ügyfél által megadott telefonszámon (legkésőbb 3 munkanapon belül) felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel. A Szolgáltató a megrendelés véglegesítését hivatott telefonbeszélgetés során szóban egyértelműen tájékoztatja az Ügyfelet a Webáruházon keresztül megrendelt termék elérhetőségéről, állapotáról, a vásárlási szándék fenntartása esetén később szerződésbe foglalt végleges vételáráról. Továbbá tájékoztatja a személyes átvétel, illetve házhozszállítás lehetőségeiről és pontos költségeiről. Ha a Szolgáltató a megrendelést nem tudja teljesíteni (pl. nincs raktárkészleten), vagy az Ügyfél a telefonos egyeztetés eredményeként nem tart igényt a megrendelt termékre, úgy a Szolgáltató a megrendelésben szereplő termék helyett másik terméket ajánlhat az Ügyfélnek, melynek vételáráról, tulajdonságairól és állapotáról köteles az Ügyfelet egyértelműen tájékoztatni.
Megrendelés törlése vagy teljesítés megkezdése
A telefonon történő szóbeli megállapodást követően a Szolgáltató a megrendelést, vagy annak lemondását véglegesnek tekinti, és az Ügyfél kérése szerint megkezdi a teljesítést, a módosítást, vagy a megrendelés törlését. Amennyiben az Ügyfél vásárlási szándékát fenntartja, és a terméket személyesen kívánja megvásárolni, úgy a Szolgáltató a terméket az Ügyfél számára (legfeljebb 14 naptári napig) félreteszi. Házhozszállítás igénylése esetén a terméket futárszolgálatnak adja át, melynek kialkudott költségét az Ügyfél a termék vételárával együtt köteles megfizetni. A Szolgáltató a megrendelést követő telefonos egyeztetés alapján kiállított, a vételár megfizetésével egyidejűleg, garanciajegy kíséretében átadott számlán szereplő kiállítás dátumát tekinti a szerződés létrejöttének kezdő dátumaként.
Ha a megrendelés előtt, alatt vagy azt követően az áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A Szolgáltató a vásárlás második lépéseként megfogalmazott telefonos megerősítés során egyértelműen közölt árat tekinti a helyes, szerződésbe foglalandó vételárnak.
Megrendelés feladására a www.hestoremuszakicikk.hu webáruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, Kosárba tevés, majd a Pénztár gomb használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba" gomb használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb felső oldalán található „Kosaram" gombra kattintást követően van lehetőség, ahol az egyes termékek kívánt mennyisége megadható és a Kosár frissítésével módosítható, illetve a Kosár tartalma törölhető („Kosár törlése"). Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Pénztár" feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkeznie a Weboldalra vagy regisztrálnia kell, hogy megrendelését leadhassa. A szállítási, számlázási adatainak és telefonszámának megadását követően választani tud az átvételi módok közül. Ha minden szükséges adatot megadott és kiválasztotta az átvételi módot, akkor egy összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. A Vásárlói feltételek elolvasása után az „Elfogadom a Vásárlói feltételeket" felirat megjelölését követően van lehetőség a megrendelés feladására. A rendelés leadása tehát a „Vásárlás most" gombra kattintással történik, ami az Ügyfél vásárlási szándékról ad információt a Szolgáltatónak, de fizetési kötelezettséget nem keletkeztet.
A Honlapon megjelenített termékek irányára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve. A termékek mellett feltüntetett irányár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség azonban nem kerül felszámításra. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. Termék törlése a kosárból: Kosaram menüpontban a Kosár törlése gombbal a teljes kosár kiürítésre kerül, egy-egy termék törlését a mennyiség változtatását követően a Kosár frissítése gombbal lehet módosítani.) Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt az Ügyfélszolgálaton jeleznie kell a Szolgáltató felé.
AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a megrendelés, a megrendelt termék mennyiségét, a termék árát, a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag arról tájékoztatja az Ügyfelelt, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
E visszaigazoló e-mail pusztán tájékoztató jellegű: a Szolgáltató számára arról ad információt, hogy a Megrendelő milyen vételár esetén vásárolná meg szívesen a weblapon meghirdetett terméket, a Megrendelő számára arról ad információt, hogy vásárlási szándékáról a Vállalkozás értesült. A megrendelés nem jár fizetési kötelezettséggel.
Az Ügyfél részéről fizetési kötelezettség, a Szolgáltató részéről teljesítési kötelezettség a megrendeléskor küldött automatikus visszaigazoló emailt követő telefonos szóbeli megerősítő nyilatkozat során keletkezik. Szerződés a számla/nyugta kiállításával jön létre.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek csak a megrendelést követő szóbeli megerősítő nyilatkozatot követően minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A Szolgáltató a törvényben előírt jogszabályok szerint jár el, azoktól az Ügyfél javára a fent megfogalmazott feltételekkel tér el.
SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
Az Ügyfélnek lehetősége van a weboldalon megrendelt termékek mellé fuvarköltség ellenében házhoz szállítást kérni, vagy valamely - előzetesen egyeztetett - üzletünkben személyesen, díjmentesen átvenni.
A Szolgáltató a Webáruházban feltüntetett termékek és szállítási díjak becsült irányárak, a Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja azzal, hogy a megrendelés részeként küldött visszaigazoló emailt követően az irányárat telefonos megkeresés során pontosítja, és az Ügyfél ezúton történő egyértelmű szóbeli beleegyezésével számítja csak fel a fizetendő árban. A Webáruházban történő módosítások a már telefonos egyeztetés útján véglegesített megrendelések termékeinek és szállítási költségeinek fizetendő árát nem befolyásolja. Side by side hűtőszekrények és egyéb, kiugróan nagyméretű vagy súlyú termékek kiszállítása külön díjszabás szerint kerül elszámolásra.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.
A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes egyeztetés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén: 6230 Soltvadkert Kossuth Lajos utca 32.
A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolást követő telefonos pontosítás után teljesíti.
A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését 1-5 munkanapon belül teljesíti.
Az Ügyfél számára a Szolgáltató személyes átvétel esetén készpénzes, házhoz szállítás esetén utánvéttel történő készpénzes fizetési lehetőséget biztosít.
Számla: Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés telefonos véglegesítését követően számlát állít ki. Jelen ÁSZF elfogadása a számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató számlát állítson ki.
A termék átvételekor (üzletben, kiszállítás során a futártól) a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására, elektronikus számlát és a vásárolt termékhez tartozó garanciajegyet ad.
Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
ELÁLLÁSI JOG
Az alábbiakban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak (a továbbiakban: Fogyasztó).
A Fogyasztó jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől a termék átvételétől számított tizennégy (14) napon belül. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozatot a Szolgáltató részére kell eljuttatni a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek egyikén.
Az elállási jog nem illeti meg a Fogyasztót egyedi megrendelésre készült, személyre szabott termékek esetében.
A Fogyasztó köteles az elállási nyilatkozatot követően a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli. A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni: 6230 Soltvadkert Kossuth Lajos utca 32. Az elálláskor a termék csak az eredeti csomagolásában, az eredeti számlával/nyugtával együtt küldhető vissza.
A Szolgáltató a visszaküldött termék megérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve a többletköltségeket, ha a Fogyasztó eltérő szállítási módot választott.
JÓTÁLLÁS
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan jótállási kötelezettség terheli a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján. A jótállás időtartama a termék átadásával kezdődik, és a termék árától függően változik.
A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra. Jótállás keretében a Fogyasztó elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha ez lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna.
SZAVATOSSÁG
A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Az átvételtől számított két éven belül érvényesítheti szavatossági jogait. A Fogyasztó kérhet kijavítást, kicserélést, vagy árleszállítást, illetve végső esetben elállhat a szerződéstől.
FELELŐSSÉG
A Weboldalon található információk tájékoztató jellegűek, a Szolgáltató nem vállal felelősséget azok pontosságáért. A megrendelés telefonos megerősítését követően a szerződés véglegessé válik.
SZERZŐI JOGOK
A Weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A tartalmak bármilyen másolása, tárolása vagy kereskedelmi forgalomba hozatala a Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül tilos.
JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Cím: 6230 Soltvadkert Kossuth Lajos utca 32.
Telefon: 0620 4150166
E-mail: info@hestoremuszakicikk.hu
Panaszkezelés rendje
(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető
Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;
Heves Megyei Békéltető Testület
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
Elállási nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett (név, postai cím, e-mail cím, fax szám, telefonszám): Dobsonyi Henrik E.v. , 6230 Soltvadkert, Kossuth Lajos utca 32.,info@hestoremuszakicikk.hu, 06 20 415 0166
Alulírott kijelenti, hogy eláll az alábbi áruk adásvételétől:
Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):
Dátum:
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja.
A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a cookie-k. A cookie-k segítségével a webhely megjegyzi a látogatással kapcsolatos információkat, így könnyebb lehet az ismételt felkeresés, és hasznosabbá válhat a látogatóknak. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos szolgáltatásokat és funkciókat.